LISTA

IDAG :
... har jag ätit 1 och en halv avokado !
UNDERBART gott. gör såhär : 1. Rosta en halv ljus/grov macka. 2. Vänta tills den har blivit kall.
Smöra riktigt med smör. He på en skiva skinka (om du vill, är godast så men gå utan)
Dela en mogen avokado, ta ena delen och ta en sked och he den på mackan. Ta en gaffel och mosa ihop det. PLUS, viktigt det är det som gör det gott, he på riktigt med citronpeppar !! ÄT, och du är i himlen.
blanda även i keso, gör det ännu godare.
i know, åt lite överdrivet mycket idag men ah, käkade 1 macka till frulle & 2 till mellis, YUMMIE

'
bild : HÄR
'
IMORGON :
.. är jag nervös inför DJ-kursen. kommer känna mig meeeeeeegatöntig och alla där kommer säkert va värsta coola och hippa åså kmr jag där ba, hejhej! funderar på att ta på mig mina största mjukisar + min störsa mjukiströja + keps + massa häng. då kanske de känns bättre - men ah, får se hur det blir.
'
I HELGEN :
har jag aerobicsutbildning hela lördagen och är fett nervös. det kommer bli läskigt för jag känner att jag suger.
haha, tänk om man inte klarar de, ba nä - du är inte godkänd. hehe.
men ah, får hoppas de är kul när jag väl är där, och ska tagga till och försöka gå på nått danspass på iksu innan :)
men får se hur det går.
'
sooon to be millemy

SER FRAM EMOT :
PÅSKLOVET !! för att :
1. det är lov, ingen skola !!
2. åka till fjällen och åka lite snowboard med filip !
3. SKA KLIPPA MIG - är så megaless på mitt fula,slita,platta och risiga hår. har kollat på bilder sedan jag sist permanentade de och är veeeldigt taggad !
...även tills jag får ta bort min tandställning. just för att de inte finns något mer och göra nu, allt är klart - nu ska det bara stabiliseras !! + att jag är så less, för att de gör megaont och jag har sår i munnen hela tiden ! men kommer ah, tror att det är en bit bort fortfarnade :(
lockigt + no tandställning = I WISH och taggar
'
SER INTE FRAM EMOT :
- svenska nationella !!!!!
'
LÄNGTAR EFTER :
riktigt vår och min finaste filip som är sjuk!

Kommentarer
Postat av: ina

Ni är så förbannat söta tsm! :)

2011-04-05 @ 22:03:28
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0