mmmmonday

'
goomaten idag !
HALIHALÅ ! Tänkte att det kanske var dax to update this blog of mine, he va som ett tags sen.
NU ligger jag i min obäddade säng och har lite ont i magen, men de är bra ont, mätt-ont. Det var halomi-sallad till middag, mmmmm,gott ! Funderar på att röra mig utåt, skulle vilja springa men är så mätt i magen att jag tror de skulle gå segt, så funderar på att vänta ett tag men då blir de ju mörkt... så ska klura ut hur jag ska göra.
HELGEN har varit bjaaaaa, och den har gått fort !! lördagens aerobicsutbildningar var jätterolig faktiskt, och 50års kalaset var inte sämre, var bara sjuuukt trött efter dagen men he gick bra :) På söndag var det firande igen men de här gången med goooo fika, mumma vad de är gott med fika och tårtor alltså !! Senare på dagen såå chillade jag bara, pluggade lite och på kvällen såg jag mästarnas mästare och åt varma mackor med kantarell stuvning med familjen !
IDAG var det måndag och skola som vanligt, hade historia prov idag och skreeeev hur mycket som helst, pumpade och skrev ganska mycket, å kändes ganska bra så hoppas på det bästa ! Efter det åkte jag och träffade Claris en snabbis och sedan hem och nu är jag här. herligt herligt !! nu ska jag hitta på nått å göra,plugga kanske , YEY herro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0