påskpåsk !?

'
idag har jag :
• ätit godis från mitt (2:a) påskägg
• sett på the vampire diaries -sen kollade jag på massa klipp på youtube med elena&damon DÖR verkligen -
när ska dom hooka!?!?
• ätit husman + leverpastej första på länge = gott !!
• krattat hela gården !  (inte hela själv, men hela familjen)
• kört traktor (backat&växlat å allt - känner taggen på å köra bil ) och ja, jag bor i borshen
• ätit påskmat
• sett justin bieber filmen i megadålig kvalla men funderar typ på å se den på bio för att se den med bättre, men asså galet, HUR kan man INTE ha en crush på honom? erkänner att jag verkligen är  kär i honom lite , HOW CUT?? skulle LÄTT vilja se honom live jöö ! ja YUMMIE !
• varit ute och sprungit i MER ÄN EN TIMME ! första gången i år och de va sjukt najs, ba sprang å sprang - sjukt najsig känsla DOCK träningsverk imr - oja.
- dagens män (pojkar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0