plaaaaaanering är a&o - hehehe

'
I veckan är det fullt upp :
Imorgon : 15.30 bär det av till Skellefteå och se min kusins slut konsert, kmr bli assm (han går musik3an där)
Onsdag : Slutar 11 !! Sköönt, ska träna,plugga och d-ja lite ;)  ska även (äntligen) va med filip  sen på kvällen är de DJ-kurs
Torsdag : Svenska Nationella........ inte taggad alls, måste prestera men vet inte hur de kmr gå, OM jag hinner ska jag skynda mig till Midgård där min syster och hennes linje från Solvik ska spela klockan 11.30 ! ÅK Å KOLLA OM NI KAN !!
Fredag : Träna med Clara förhoppningsvis och senare blir det att fira Vickan 18-år med några sköna bruuuds !
SEN ÄRE PÅÅÅÅSKLOV !!
en fin bild bara, som inte riktigt passar in med påsklov, men ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0