TJABA

'
idag äre freeedag och jag ska precis äta en GOD fredagsmiddag alldeles själv, men de gör verkligen ingenting !
har varit duktigt, gjort egna biffar, potatis&rotfrukter i ugnen tsm med en god sallad med fetaost - yummie.
håller på och tvättar för fullt och har varit iväg och dansat en sväng innan maten oxå ! Så känner mig duktig, lite som en hemma fru, hehe ! SKÖNT med fredag, veckan har varit chill ! onsdagen, DJ-kursen var mkt roligt å de mesta andra oxå. IGÅR var jag hurtig, sprang (ne, jag joggar megasakta) i 75 minuter och efter de var jag helt död så somnade tidigt, och idag sovmorgon och en chill skoldag typ. IKVÄLL blire att chilla med några tjejer och crusaa (?) runt i BIL eftersom vickan tog körtkort idag, GRATTISGRATTIS ! (tog syntestet i veckan så har skickat in papperen nu så snart är jhag oxå där, heheheheheheh) HE blir nog trevligt, åka runt i stan lite - jäää. hehe.
NE, annars är allt ! VI SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0