TJATJA

JOW :
mycket som har hänt sen sist- konserten i Skellefteå var GRYM och det var jättekul !!
igår slutade jag tidigt och var duktigt och STOR städade lägenheten så nu är den frääsh. SEN gick jag på stan lite, köpte en emil-i-lönneberga-keps !! får se om jag ska behålla den men jag gillade den !
SEN hänge jag med fizzzepizzz och på kvällen DJ kurs som var RÅNAJS !! det var skitkul den här gången och det är fett alltså, måste bara lära mig mer åså men ah, de var skit kul !!
IDAG vare ju NP i svenska som gällde. SKÖNT att de är över, och ah kunde gått bättre men fick ändå ihop nått ganska bra tyckte jag iaf ! men sen är jag sämst på att stava och meningsbyggnad åsånt men ah, kunde ha gått sämre om man säger så ! :) Nu strax ska jag ta buss hem till söris där de blir hard-core plugg eftersom jag har NK prov imr å inte kan någonting alls. Får se hur de går ;) NU ska jag springa till bussen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0