tjenixen

'
hojhoj ! nu pratar jag med fisen i telefon och ska strax se gossip girl för att sen sova !
hade så många serier att se å de är så skönt med lov å bra med lov jö, för då kan man se serier huuur mkt man vill ! SÅ det har jag gjort idag ! OCH jag var ju hos frisören !
OJ, vad jag gillar att vara hos frisören ! att bli upp-passad och läsa massa skvaller tidningar samtidigt som någon pillar i håret ! HUR mysigt som helst ! Ska gå till frisösen mycket oftare faktiskt !
och hur blev de då? JO, jag blev jättenöjd ! Känns sjukt skönt,knasigt och annorlunda att håret helt plötsligt är jättelockigt ! Känner mig som en liten pudel, nejmen - det blev jättefina lockar - inte alls så små, utan precis som jag vill ha dom ! :D
SÅ JAG ÄR NÖJD ! men får inte duscha håret på 48 h så kanske visar en bild senare när de är lite fresh !
HAR kollat på massa videoklipp hela kvällen, alltså youtube - HUR BRA ÄR DE INTE !
hahaha, skrattar jättemkt när jag såg de här klippet ! :) LOVETIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0