TILL FJELLS

'
Nu jag är hemma igen !
Hemma från några superbraiga dagar i Tärnaby tillsammans med älskade Filip och hans family.
Vädret var jättebra !! Så sjukt glad för det, just för att de hade varit så dåligt väder innan, att det inte gick å åka överhuvudtaget och tex när vi kom dit så regnade det och var grått ute ! Men sen på kvällen övergick det till snö och dagen efter vare SOL SOL SOL och lite nysnö i backen ! Det blåste lite så alla liftar var inte öppna första dagen men de gick bra ändå, men andra dagen i backen var nästan ännu bättre. Det var verkligen såhär typiskt påskväder, klarblå himmel och sol ! DÅ var alla liftar öppna och eftersom vi bodde väldigt nära backen så kunde vi vara där tidigt, och då vare inge mkt folk i backen alls - skönt ! Sådå fick vi åka i helt ny-pistade backar och ah, det var verkligen super ! Efter lunch så åkte resten av familjen till Hemavan för att åka men jag stannade kvar och åkte tillsammans men min fina vän LINNEA, som oxå var där !
Ne, sjukt kul och mysigt har jag haft det, så är sjukt nöjd ! Å sen komma hem till värsta våren här är ju inte heller helt fel ! Gårdagen gick åt för att åka buss i 6 timmar hem men sen hann jag med DJ-kursen (som inte gick så bra men ändå) och sen hängde jag i ett fint hus på teg tillsammans linnsan&maria resten kvällen - mkt trevligt !!
haha, lite ful puss-bild men det var lite kämpigt att nå - våra coola glajjor var i vägen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0