weekend

gomorrronn ! lite tidigt på en söndagmorgon iknow, men om en halvtimma ska vi åka till fjällen såw that why!! jag HOPPAS på att det går å åka och att de blir bra väder, och de ser ändå ganska lovande ut, så får hålla tummarna !
'
min helg var varit jättebra faktiskt ! i fredags var det mys och trevligt häng med nåra riktigt sköna b-rudar! fem av fem vare, he blir å göra many times again!
hehe - två riktigt frääsha bilder från i fredags !!
i lördags åkte jag först hem till söris, packade lite grejjss till fjells, kändes askonstigt att packa ner täckisar,å vantar å jacka åsånt nu eftersom det är så mkt vår här ! meeenmen, sen gick jag å linnea en lååång powerwalk i de fina vädret,riktigt skönt ! SEN på kvällen käkade jag massa påskmat, de var knytis på missionshuset i söris så de blev massa massa god mat, massa pingis och mkt sköna menniskor, sååå he va riktigt trevligt !!
SEN på kvällen åka jag in till stan, såg lite på despreate housewifes å sen kom filip å sov hos mig !
NU ska jag käka fruuukost ! HARE SÅ BRA PÅ LOVET !!


Kommentarer
Postat av: Linn

HA DET KUNG I FJÄLLEN!!!! bryt inga ben och hör gärna av dig :D

2011-04-17 @ 09:15:05
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0