23.03

TJA.
haha, har blivit sämst med det här att skriva på bloggen, glömmer som bara bort det. Men ah, allt rullar väll på ändå.
helgen är över och nu ligger jag i sängen och ska typ sova. LADDAR inför en ny skolvecka,yey! NE, är fetigt otaggad för stunden, på det mesta faktiskt. Men helgen har väll varit okej, chill och bra. I lördags STOR,stor,stor städade vi lägenheten. Det var jobbigt men behövdes och de känns bra att det är gjort !Så nu är det fräscht överallt, bakom alla böcker ( och ni som har varit här VET att de är många!!! ) på alla golv, rensade bort papas kläder från garderoberna så nu har jag dom alldeles själv, osv osv. Det tog sin lilla tid men nu är det verkligen fint, ska även köpa lite nya saker på ikea :) som belöning vart de gomiddag på allstar och sen på kvällen hängde jag en stund med lite trevligt folk. IKVÄLL såg jag&filip SISTA HARRY POTTER FILMEN. och bra var den, hade taggat upp och den var bra. MÅSTE läsa böckerna ju, blev lite chockad där, hehe.
nu lyssnar jag på musik å ska se nån serier som ska få mig på bra humör är tanken...
känns som att de är mycket tokigt&jobbigt som rör sig i skallen på mig just nu faktiskt... BOO.
GODNATT.
bild snodd från F&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0