AT.LAST

'
lite om den senaste tiden...

-  Sommarlovet är över och jag började skolan i måndags, känns inte så super. Sista året känns dock skönt men lite overkligt. MEN taggar studenten ;) Vi har planerat projektet de första dagarna, SÅ taggar och längtar till Uganda.
Tror de kommer bli riktigt bra och roligt ändå.
'
- Började sett en ny serie, The lying game. De verkar bra tycker jag.
'
- Är inne och taggad på Harry Potter atm. Har sett dom 3 senaste filmerna nu, laddar upp innan vi ska se den sista, seg jag vet. OCH har laddat hem alla på ljudbok, SÅ mysigt att lyssna på !
SÅ har börjat läsa/lyssna på fjärde boken nu, den flammade bägaren. hihi, är taggad !
'
- Sista dagarna på sommarlovet var braiga. I fredags var ja,laino,linn&maria på random "beach-party" i degersjö (typ?)  Haha, dom hade ett partytält med musik&epilepsi-lampa, haha så vi dansade och hade de kul. random men kul !
'
- På lördagen böjd jag till surströmmingsfest så då kom några tjejer hit till söris och åt surströmming med mera, ( SÅ GOTT VERKLIGEN, mums ) och hade massa trevligt. SJUKT najs var det. Väldigt bra slut på sommaren tyckte jag, tack till ni som gjorde det trevligt !
'
-Ända nackdelen var att jag helt tappade rösten efter det, varit lite sjuk redan innan och sen blev rösten bara sämre och sämre under kvällen och in på småtimmarna gick de nästan inte å prata. Så var tyst hela söndagen ty, MEN nu idag är rösten faktiskt tillbaka, lite grann i alla fall...
'
- Just nu sitter jag och väntar på att hanna&mamma ska komma hem från flygplatsen, hanna har varit in greece så nu har jag gjort varma mackor med kantarellstuving och så ska vi dricka te och prata om resan, tradition här hemma.
NU kommer dom, så hej då !
ett kompilerande inlägg med massa bilder kommer ! ( inte för att någon bryr sig MEN ändå ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0