ppp

'
HOJ ! millemy har haft en superdag! sket i jobbet och sov ist till 12.30, myyycket skönt ! käkade gofrulle och sen stekte jag lite i solen på takterassen ! Sen vid tre åkte jag in till kungsträdgåren och PRIDE !! Där var det sjukt najs, härligt väder, glada människor och haha, det var schlagerkväll med massa artiser så jag kände mig helt hemma ;) HEHE
nejmen, jag extra-knäckade lite där så och några andra killar har har jag gått runt i några timmar och frågat om folk hade lust att fylla i en enkät till ett forskningsprojekt - ett mycket roligt och värt jobb faktiskt ! :) SÅ är nöjd med dagen !  Så nu sitter jag och myser i soffan i en STOR mjukiströja och under en filt, men imorgon blir det jobbiga jobbet igen så ska snart hoppa i säng och somna till ett avsnitt av satc ( standard! )
GNIGHT, hoppas allt er bra med er !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0