till clara

hihi,söt bild :]
HEJ DU MIN FINA VÄN!
...som jag inte har träffat på jättesuper länge... MEN vad glad jag blir när du skriver sånt där fint!
och måste bara säga att PLL är ju de bästa!! DÖR ju! men sen att de har kommit ut massa bra nya filmer nu som man måste se! ( har har glömt bort om du ser det eller inte ) men om du inte gör det börja se VAMPIRE DIARIES, du kommer inte inte inte ångra dig ! ( eller okej, det där är inte bara till clara det är till ALLA som inte ser det!!
PÅ RIKTIGT det är det bästa. Fick Linkan att börja se det och nu är hon helt hookad, kolla bara HÄR, hhihihi :] )
Nejmen allt är jättebra med mig, förutom att jag jobbar och det är ganska segt men tiden där emellan är super!
Jag kommer hem på söndag men I guess då åker till Cypern snart va? När kommer du hem?
För när skolan början och när vi båda är hemma ska vi hänga alllll the time !
nejmen, NÄR kommer du hem/ åker till cypern? PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0