tredjeAUGUSTI

'
TJA ! Nu sitter jag ny duschad och i pyjamasen, i soffan, under täcket, helt själv i lägenheten, dricker loka och zapppade och hittade JERSEY SHORE !!! Haha, hade glömt hur BRA de är! HEHE, nemen jag gillare!
NE, jag vart en mes och sprang bara typ 8 kilometer... men skyller på att jag kände middagens lasange i halsen, inte så härligt å springa då! Har några riktigt bra movies på datan som ba ligg å vänta på mej ! + hela SATC boxen som jag har återförenats med här i sthlm så he känns bra ! Imorgon blir de lite sovmorgon,yey + jobba på Pride på kvällen ! :D Ska gå runt och va trevligt och fråga om folk vill svara på enkäter! Är tagg, kom bli bulla ! Här har ni lite fina bilder från den braiga veckan i Varberg och fortsätta kolla på Jersey Shore... nu bråkar Ron&Sam igen HIHI!!
FINASTE (glass) KUSINERNA !! Maja,Hannes och Anton !! PÖSS

Kommentarer
Postat av: linnéa

1. "BARA" 8 km !?!??! hm...

2. smälte typ av hur söta dina kusiner är

2011-08-04 @ 14:03:53
URL: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0