finito!

YIPPIE !
- två veckor av att lyssna på intervjuer med personer som
pratar jättesnabbt eller mummlar så att man måste lyssna om x antal gånger för att förstå : CHECK !!!
är äntligen klar, men det har ändå gått bra, lite segt i mellan åt men tjao, he funkar! :)
dom här två veckor har gått ganska fort ändå. NU är det bara morgondagen som känns lite jobbet, ska ju springa midnattsloppet med pappa, och jag har inte varit så duktigt på å träna på sista tiden... SÅ vi får se hur det går ! MEN är taggad känns dock ganska pirrigt! Ska ner på stan och shoppa om mina jobbpengar har jag tänkt... HEHEHE sen på söndag kommer jag hem :)
nu ska jag och fadern äta faijtas med massa gaucca så det kommer bli gottgott, men sen ska jag faktiskt ut och röra på mig lite... har sagt det hela veckan men NU SÅ :) pöss
firade med en glass efter jobbet :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0