21.30

NEJMEN HOJ !
det är skönt att vara hemma igen ! ATM sitter jag här i lägenheten och har lite panik och försöker komma på och få ihop danser till olika låtar till mitt dans pass som jag kör på tenton ! Har kört det gamla ett bra tag så nu ska jag förnya det, MEN har lite panik för det är lite svårt, har kommit på lite under tiden jag har varit borta men det är inte helt 100% klart. SÅW, sitter och kommer på, MEN har chillat hela dagen så kmr va uppe länge inatt - blir nog bra!
Men nu när jag har varit hemma har jag hunnit med att träffa min fina pojkvän, för första gången på 5 veckor !!! MKT kärt återseende var det. Har även träffas min bestis, hehe linnea, vilket var mycket härligt det med!
SÅW - har ni sett the glee project? DET är bra och super mysigt, ungdomar som "tävlar" om en roll i glee. Varje vecka är det ett speciellt tema och dom sjunger en låt tillsammans och gör en musikvideo till den. Sen åker dom ut en efter en OSV. MYCKET BRA, fina människor, bra låtar, dom är SJUKT bra på att sjunga oxå. Så det gillar jag just nu. Gillar även Jersey Shore just nu, hehe - tönt i know! MENMEN
NU ska jag fortsätta och snart ska jag hem hem hem till söris. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0