BOO



hehe, busar till det här på bloggen med en lite rolig bild...
jowmackaflow. här sitter jag i mörkret i soffan och tjockar mig och kollar på tv. inte så himla bra eller flashigt men det funkar.  har jobbat idag och nu så börjar det bli segt oj,oj,oj! Det jag gör hela dagarna är, om jag inte redan har sagt det att lyssna på en intervju och skriva ner ordagrant vad dom säger! Även om dom stammar eller säga ah,jo e men alltså jo och sånt där! HEHE, så det är inte det roligaste jag har gjort men inte så länge kvar nu!
Men var på en mycket trevlig middag igår (med folk från usa så pratade engelska hela kvällen yey, så kul!)
så vi kom hem ganska sent så he va en liten tung dag, men idag har jag chillat hela kvällen och ska sova tidigt...
MEN helgen har varit super!!! Jobbade på lördagen i några timmar och hängde nere vid kungsträdgården och ah,det var sjukt trevligt!  Sen på söndagen så mötte jag upp med faktiskt upp agnes&gabbe som var här nere i Sthlm (innan dom åkte till cypern,FUSK) och det var jätte trevligt att träffa dom här nere liksom ;)
Vi gick på stan i regnet ( köpte en eventuell studentklänning på TopShop! HEHE MÅSTE visa den den är super fin men ah, får se om jag bara kommer använda den  någon gång men jo, gillar den!) Sen så gick vi på restaurang och käkade massa gomat och sen gick vi hem och chillade ett tag :)  MKT trevlig söndag kväll!
Mmm, that's it tror jag. Nu har jag ont i ögonen så, GOGOGONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0