ba gnäll

'
sjukt less atm. inget går som de ska och ja, allt går bara skit. är inte ens nära klar med mitt arbete, de jag ska säga eller keynoten + måste skriva 2 sidor källkritik och göra klart idrottsuppgiften - allt de ikväll.
+ måste städa mitt rum,packa och planera ihop lite skit. ne, jag orkar inte, är bara så sjukt irriterad och arg atm. allt går sämst, inget går bra, allt bara skiter, känns jobbigt och suger. jävlar vilken kväll alltså. har skrivit åt mama hela kvällen för att hon är dryg när hon försöker hjälpa mig. åh orkar inte mitt liv. tagga de tar aldrig slut heller, spanska prov på tisdag, hahaha vilket skämt. NE orkar inte . ont i ryggen och nacken har jag oxå. dö atm
vettefan vad jag ska göra, kmr ju inte klara de nånstans, rumpa. orkar INTE skippa sovmorron imr, men de blir typ de, fan pxå, rumpa. NÄÄ NU SKA JAG NOG FORTSÄTTA, siiiikt vad kul de kommer bli. marin luther here i come.
åh döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0