curly

'
jag är väldigt taggad på att permanenta mitt hår igen !!
jag har gjort de 3 gånger, 2 hos frisör och 1 hemma. när jag gjorde hemma blev de inte så bra, men hos frisör blev de g-ryyymt ! oj vad fint det var och de är så skönt, enkelt,snyggt och fint å ha det ! fett enkelt, bara att stiga ut ur dushen å sen äre fint, behöver typ inte göra nått med det. SÅ jag vill göra det igen, och hoppas det blir lika bra som när jag gjorde de gångerna innan ! funderar på att passa på att göra de när jag är nere i sthlm, för att de är billigare där, men får se, vill ju att de blir bra ! jag ska göra det i april/maj någon gång, för det kommer ju bli ganska kort, eftersom man måste klippa det och mitt hår är slitet och drar de ju ihop sig och blir kortare, men då hinner det kanske växa till sig och bli braoo till sommaren ! SÅ JAG HAR EN PLAN ! är vädligt taggad! thithi längtar!
bilderna är typ från 2008. VILL HA SÅNT HÄR HÅR IGEN !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0