gggreat


hej bloggen. allt är bra med mille, förutom ont i nacken, i vaderna (?) och kanske smått panik med skolan men äh, strunt samma, det är bra. hon har haft två riktigt sköna lediga dagar som början på veckan, väldigt lyckade.
alla hjärtans dag vart det både skön sovmorgon,göra bland det skönaste som finns = ligga i sängen och se serier (a), även träffa och gooofika på café göteborg med min egen valentine ! vi åt glass&krossad kladdkakagrejen, asså de var verkligen en liten bit of heaven, se sjukt gött. den ska jag verkligen äta fler gånger, fuck laktosintolerantsaken !
sen var det uppstyrt (creds till dom!!) minervafest på kvällen vilket skulle bli kul. innan kom en hög trevliga tjejer till mig och hade väldigt trevlig med massa skratt,charader och spel!  väl där borta var de oxå trevligt med dans&musik&trevliga mennisher ! DOCK slutade kvällen prettyyy tidigt, så efteråt åkte en annan hög tjejer hem till mig och kvällsfikade och myste ! VÄLDIGT trevligt det med !!    idag så sov jag längelänge, hade äkkliga drömmar om en mördare i kulverna under sjukhuset, inge kul,inge kul. fick även lite besök av herr bergström och sen åkte jag till söris med mamí. hade tänkt plugga idag, men kände att de lockade att skita i plugget fullt ut, allt eller inget lixom, såååå jag har bara chillat, sett på tv och myst ikväll. har hittat den nyaste säsongen av australias next top model, love it sååå den har underhållt mig de här dagarna och som jag ska se nu innan jag somnar. herligtherligt. ska även lägga till att igår så fick min låssassyster, Sara och hennes man Simon, äntligen en liten pojke ! sjukt glad för dem och längtar så tills jag får träffa den lille bebiiisen! thihti !
korthårig men fin pojkvän som ser lite smått galen ut men ändå, med GOOOGLASSEN :]
fina tjejer och här ser jag lite smått galen ut ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0