läsningstajm

'
'
jag är ju sämst på och läsa men nu så ska jag ta tag i de här och faktiskt börja läsa en bok. SKA verkligen ! ta tag i de osv! :) jag ska läsa tusen stålande solar ! Jag läste Flyge Drake i somras och tycker den var jättejätte bra och gillar sättet han skriver på, och det är ju samma författare så hoppas den här är lika bra ! många säger ju att den är bra, så hoppas jag fastnar! har ju elsas värld och men har tappat taggen på de, läste nån dålig recension av den så nja, är inte så taggad men ska läsa den någon gång(som alla andra böcker, tex alla HP böcker förutom de 2 första och typ läsa ut 3e twilight OSV har många många böcker som jag borde och ska läsa...nångång i livet) ! Vi hade både boken på svenska och engelska hemma, så ska faktiskt försöka börja läsa den på engelska, bara för att de är bra träning oxå ! men mycket möjligt att de blir för knas men isf läser jag bara den på svenska ;) SÅ NU snart ska jag stänga datorn å läsa tills jag somnar !
vilket blir typ efter 3 sidor ! ;) HERRO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0