mondaynight

'
'
kvällen har varit skön, har sovit lite, chillat men även pluggat! så nu känns det ganska bra, bara lite till som ska sitta men ah, känns helt okej ändå ! ska träna imorgon, är otroligt taggad ! ska verkligen komma igång igen ! har inte tränat mycket på hela 2an typ, och vill verkligen komma igång och in i det igen. förut i 1an hängde jag på IKSU hela tiden typ, men du så blir de typ aldrig så, men vet hur mycket jag gillar de när jag väl är där, men de är bara att ta sig dig typ, komma igång - men sen när man gör de som en vana så vet man ju hur kul de är, och hur bra de känns att man vill träna hela tiden, men de är just när man inte har gjort de på ett tag som man glömmer bort det! ska verkligen satsa på kondition nu typ & dans - måste ju bli lite dansigare nu ;) men åh, bara träna MYCKET å ha kul! tagga verkligen !! men somsagt,
IKSU HERE I COME 4 REAL this time ! héhéhé
ne, nu ska jag lyssna på lite skön musik, lära mig spanska glosor, och prata lite spanska för mig själv ! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0