tisdagkväll

'
TJO !
nu om 20 minuter kommer massa härliga brudar hem hit till oss och ska sjuungaa lite ! kommer bli kul , har saknat min kööör å nu ska vi sjunga i söris om ett tag så de kommer både bli jättekul å sjunga å sen att träffa alla igen oxå!
IDAG har jag faktiskt varit duktig och ordbajsat klart mitt svenska arbete, fick ihop 8-9 sidor så det var bra !
vet inte riktigt hur det egentligen blev men, skönt att få det bort gjort så att jag bara kan koncentera mig och sten sten sten plugga på vårt FETA samhällsprov som man verkligen inte fattar någonting av ! kan inte förklara vad de handlar om heller, kan/förstår/vet inte ens de ! hehe SÅ vi får se hur de går !
så nuuu, ska jag komma igenom svenskan å sen skicka in den YEY ! herro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0