TJO

NU sitter jag hemma i min säng i söris och ska snart lägga mig och se en film å bara bara chilla. lägenheten har varit så äcklig och jag har varit så less på den så idag när jag kom hem så tog jag tag i de och storstädade jag ! gjort allt som man ska göra. jaag bytte lakan,diskade och gjorde fint i köket,damtorkade,vädrade,dammsög,våttorkade golvet - ah,u name it ! SÅ de blev väldigt bra och fräsht ! dock hade vi inget i kylskåpet så jag stessade in till stan och handlade massa mat&frukt så nu är de fullt i kylskåpet igen, vilket känns bra det med ! DOCK fick jag stressa ihjäl mig sen för att hinna med bussen hem till söriiis, men jag hann det med! SÅ har varit duktig i förmiddag å de gillar jag !
LÖRDAGEN var även den mycket trevlig ! den spendares i obbola med sandra,sigen,linn&vickan !
vi käkade gomat, å sen fruktsallad å kladdizz, vi såg melodifestivalen (helt serri- loove it )
+++++++++ BIG BIG BIG SAK - christoffer hiding var ju meeeeed !! GALET vad jag skrek när jag såg att de var han, SJUKT BRAIGT att han var med, han är ju megabraoo :) hehe så de var kul .
SEN tonades somsagt hår å de blev mörkt och braoo, visar bild sen !
MEN vi hade astrevligt å pratade på och såg film å sov skööönt så de var riktigt lyckatt !!
ikväll vill jag baka men borde plugga  - så vi får se vad de blir ! TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0