dsadljnfs

'
nu ligger jag i en soffa i storverta hos mina kusiner ! dagen har spenderats här och det har varit väldigt roligt&mys!!
har lekt med kusinerna, spelat wii, innebandy och lekt massa annat roligt, och sen nu ikväll har vi spelat spel, suttit å snackat och haft de värdigt trevligt!  haha verkligen världens finaste ! ska sova snart, ska upp ganska tidigt imr, måste åka tillbaks till sthlm och sen flyger vi hem vid 3 nångång :) ska nog vara med filip i helgen, och sen på måndag vet jag att jag ska vara i söris med linnea och flera! kommer bli vädlgit kul ! men mina päron är i thailand nu å ska vara där i typ 2 veckor så är inte så taggad å vara där i söris själv ;) nu : sängen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0