JOUP

en sliten och INTE så fräsh emilia!
MEN måste bara säga att jag är fett stolt och glad och tycker att jag själv har varit väldigt duktig (händer ganska ofta att jag tycker såååw ) ikväll !! gjorde mat och fixade här hemma och sen så har jag klippt klart typ hela vår musikvideo till esteten ! FETT SKÖNT !! så nu äre bara det som vi inte har filmat som ska fixas, SEN KLART !
varsooogod gruppen ;) hehehe ! NU är jag taggad på imorgon torsdag ! ROLIGT med dans, är megataggad på å hålla i de å allt !! sen på kvällen ska jag vara med fizzeee typ och kanske träna ! SEN på fredag SOVMORRON + att dom kommer hem från thailand ! :) å sen SNOWBOARD i helgen !!
nu - PLL // pretty little liars !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0