leskigt på en torsdag

'
NU sitter jag i min säng och ska sova, efter en mycket trevlig kväll med linnea!
vi snackade å lyssnade på musik, och kollade på resorrrr ! är så sjukt taggad å ba ta en sista minuten nu eller typ i slutet av sommaren, bara draa till typ turkiet eller grekland- om man hittar nått billigt&bra!
HAHAHA, de roligaste / läskigast var när vi satt och kvällsfikade och drack te i hennes kök och
jag satt mot fönstret och sen plötsligt ser jag  att nått rör sig där ute - och då var de TRE ÄLGAR på hennes gård !
haha, jag typ skrek rakt ut när jag såg dom, och ah de känns faktiskt att vi bor i  buushen nu.
KUL dock att jag skulle typ gå hem just då, så de blev lite fördröjt men jag var gaaanska rädd, för jag gillar inte älgar så jag skrämde upp mig och var verligen inte taggad på att gå hem själv i mörkret vid typ en skog.
var lite rädd att de skulle hända nått sånthär typ: kolla 00.25


men det gick bra att gå hem - jag gick och sjöng/skrek hela vägen och prasslade med påsen jag hade i handen, SÅ jag kom hem med skinnet i behåll!  Imorgon är de fredag IGEN och har inte så mkt planer, träna, ut å äta med papa å sen sova typ, ska upp tidigt på lördag ska vara i övik klockan 9 på morgonen så he blir nog å sova.
OJ, långt ! NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0