MYSKVÄLL

'
har nyss haft en superkväll med linnea.
vi fikade,bakade,drack te och snacka och skrattade ! en väldigt bra tisdag kväll helt enkelt !
IMR brukar vara en chill dag på skolan men imr blir bara dryga/jobbiga saker.
jag&linkan ska ha gympalektionen på torsdag, ska köra vårt dans/aerobic pass som vi gjorde före jul så man har typ glömt bort de, SÅ de ska vi öva,öva,öva på imr - och vi måste planera upp lektionen oxå ! HMM
aja, hoppas de blir braooo - och på kvällen ska jag hem till söris, själv igen.. och men ska se daniel på tv på kvällen ! ;)
NU ska jag snart sooova men ska nog se antigen himym eller pretty little liars... får se vad det blir
(oj, det här blev lite flummigt känner jag - men aja)

Kommentarer
Postat av: linnéa

wahhahahaha den bästa filmen i hela världen!!

mysigt ikväll, oja:D tacktack!

2011-01-19 @ 00:42:03
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0