PARTY IN THE USA

'
samtidigt som jag såg på P3 GULD galan så började jag snacka med linnea på fb- chatten och sen så gick det över till skype ! ÅH DE VAR HUR NAJS SOM HELST Å SNACKA MED DIG LINNEA ! verkligen just de jag behövde !! :)
sååå sjukt kul å snacka å se å höra hur allt är å hur allt går osv! VI TAGGAR SOMMAREN !! galet kul vi kommer ha, längtar så tills hon kommer hem i början av juniii ! :)  verkligen så knaisgt OCH skönt å prata ut å vi hade som samma saker på hjärtat å var så skönt att hon tänkte, kände å tyckte precis samma sak ! ja, SKÖNT att ha nån som känner samma sak !
NEJ vi taggar sommaren och framtiden ! bort med vinter (snart efter att jag har åkt massa snowboard, som aldrig kommer hända men ändå) och fram med våren och sommaren. vill bara att allt ska gå fort.
för på sommaren är allting lättare och enklare och roligare. inte vinter å mörker å massa jobbigt, utan ljus å varmt å lätt och härligt bara. man kan bara glassa runt å hare SKÖNT ! oj, lite knas där på slutet men !

AH - säger bara LINNEA och SOMMAR !!

lite tårta till de såå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0