TACKAR

-
nu ligger jag i sängen efter en sjukt trevlig kväll med de bästaste barndomsvännerna !
asså sörmjöle, säger bara det ! :)
anton,linnéa,jonathan,tomas daniel och william kom hit vid halv 7 och har spelat med massa massa spel&pratat och skrattar å haft hur trevligt som helst till bara för ett litet tags sen.
Jag var den ända som hade som hade skola imr, så det blev lite sent så får se hur de går att ta sig upp imr ! Är ensam hemma oxå så får se om jag tar mig upp (a)
men aja, KVÄLLEN VAR IAF  HUR KUL SOM HELST !!
bilder&kanske lite filmer kmr sen :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

men fy vilken osmickrande bild på mig, harreligen.... MEN mycketmycketmycket kul kväll:D:D

2011-01-11 @ 04:18:02
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0