take back

helluuu ! nu sitter jag med te och mackor, tittar på Wallander och ska snart hoppa in i dusheen !
idag har jag bara tagit de lugnt, varit ute och gått,sett en bra film going the distance, chillat, borde ha pluggat men ah - ska nog läsa lite på samhällsen ikväll! LÖRDAGEN var mycket bra men intensiv. klockan 9 på morgonen var vi i övik och vi kom hem vid 22.30 nångång. DÄR iaf så sjöng vi gospel hela daaagen lång ! det var sjukt kul, älskar de verkligen å efter att joy, min älskade kör inte är igång längre så var de jättelänge sen jag sjööng överhuvudtaget!  SÅ det var kul, vi lärde oss massa nya låter och sen var de stor konsert på kvällen ! har varit på den dagen flera andra gånger och de är alltid lika kuuuulish ! När vi skulle fara hem så blev de nästan en sväng till sundsvall för att vi körde fel (a) hehe ! SÅ de var en mycket roligt, var sjukt trött när jag kom hem och sov som en stock ! OCH de ska jag nog göra nu snart oxå; HERROO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0