likeit

'
nuuuu sitter jag i soffan den fina fina lägenheten i stockholm hos papaaaaa ! såg nyss klart finalen av paradise hotel (skabb i know) å nu vet jag inte vad jag ska göra, se eat,love,pray tror jag ! kom hit igår efter att ha sovit, träffat linnea å packat typ, och idag har vi shoppat ! vi hängde mest i liljeholmsgalerian som ligger nära här, å jag fyndade några bra och fina saker !
ni som känner mig vet att jag ganska bra måste jag ändå säga, på att att hitta grymma rea plagg och så även idag ! HEHE
de bästa var en skinn-jacka (inte riktigt skinn såklart men ändå) med ni vet fårskins-krage för 250 spänn på cubus ! köpte även nya svarta jeans,leggings,stickad stor tröja å lite till ! har ju en kaaaaamera så kan kanske ta lite bilder å lägga upp dom seen ;) imorgon ska vi gå på stan-stan, vill verkligen kika på monki och måste köpa en ny börs, den andra börjar verkligen ge upp å jag känner att de är dags för en ny ! å sen kika lite !
på onsdag ska vi nog träffa mina fina små kusiner ! är MER än taggad ! cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0