en liten (eller nja ganska stor) film från stadsfesten

'
jag gillar att klippa ihop filmer asså, väldigt roligt äre ! Dock tare tid, man vill att de ska bli så bra så bra, precis som man har tänkt sig och ah, de tar tid och tiden går så fort, den bara springer iväg när man är uppe i de.  Men de är ju så roligt att ha sen, jag tänker att filmer är de nya fotoalbumen ! Varför inte visa bilder till musik lixom, lägga till texten och göra roliga effekter å kanske lägga nån nått roligt video klipp - mycket roligare att koll igenom sen, att se en film med i det här fallet de bästa filmklippen och bilderna istället för att kolla igenom hela mappen ! :)
Så igår satt jag iallafall kanske några timmar och klippte ihop de jag filmade från stadsfesten! Filmade med min mobil  så kvalitén och ljudet suger, å speciellt på Robyn när det var så högt ljud - det går knapp att urskilja låtarna, allt låter mest bara likadant - MEN KUL ÄNDÅ !  Filmade även några låtar på Erik Hassle och när R&F djade&dansade, SÅ sjukt skönt - ( till dig linnea !! ) å mest på Robyn, även fastän det kanske inte går att höra vilka låtar de är så man kan se showen, alla hennes damsen och moves å ba mm - stämningen !! ah, här har ni det iaf !
MENMENMEN, de blir sämst bildkvalité när man lägger upp det på internet, SÅ den är mycket bättre i verkligen men ah,booo inge kul alls ! MEN hoppas ni gillare ändå ! herro

Stadsfesten by millemy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0