thursday

JOWmaccaflow ! här sitter jag pretty nyvaken och ska snart dra ner på stan och lunchdejta med linnea rådahl :)
gårdagen var bra, packade hela dagen typ, så nu har jag typ alla mina kläder + mkt annat i två stora väskor i lägenheten. Har fått en ny MEGAstor väska så ah, jag har nog packat lite mycket men ska packa om och ur lite senare idag har jag tänkt ! packar alltid för mycket, men AH bättre för mycket en förlite !
tanken var ju att jag skulle åka till skellefteå och trästock idag men nee, kände inte riktigt för de, 3 nätter i tält blir nog lite mkt så offade those dancing days för en dag till hemma, kändes helt rätt faktiskt :) Ska åka upp imorgon ist med laino&hennes vän med bil så de blir nog ba bulla !
VAR på bio igår, såg inte harry utan såg Super 8 med Hanna ! BRA var den, ah gillade den verkligen :) nu ska jag städa lite tror jag, blir å STORstäda lägenheten idag, den är SÅ vidrig ! hehe - HERRO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0