YES, jag lever

'
HEJ - ja, trot eller ej så lever jag faktiskt ! å hare bara göttans på de oxå, gu så herligt !
jag bara chillar, sover, solar, hänger med plaz, målar&snickar lite här hemma, kört nått pass på tenton, ÖVNINGSKÖR!!! ser film, myser med familjen, är mkt hemma i söris, har käkat surstömming oxå ( MUMS !! ) men har somsagt gjort massa saker ! SÅ skönt med sommar verkligen ! MEN iaf, nu snart äre slut på hängandet för min del, i umeå iaf - för på torsdag dras de nog till skelle&trästock, FET taggad faktiskt, ska äntligen få leva lite festival liv ( både på gott&ont )
å sen på måndag flyger jag 06.50 till Göteborg och sen vidare till Varberg där både far, farmor&farfar + fina små kusiner med familj väntar ! PLUS sol,bad och vila oxå såklart! Kommer bli UNDERBART!
Efter en vecka där så drar jag vidare till sthlm där två veckor av jobb väntar, MEN he kom bli najsnajs trots att jobbet inte är så lockade, TYP världens tråkigaste men har massa roligt å göra på kvällarna och i sthlm så he kommer bli härligt + midnattsloppet oxå ! :D ska tränas mycket inför det, är SÅ taggad.
NE så det kommer bli bra,är riktigt taggad på att fara iväg faktiskt, brukar ju inte vara hemma så här mkt på somrarna så är lite rastlös :) SÅ ikväll eller imr måste jag börja packa inför de åsssw. NE, nu ska de duschas och börja planera med kläder osv, CIAO !!

goglassen på TreToppar i Varberg förra året, mummmmaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0