FREE

'
ahhhhhhhhhhhhhhhm SKÖÖÖNT !!
NU är jag klar, nu är den här jobba dagen över ! OCH den har gått bra !!
har haft 3 nationella prov idag och skickade nyss in min sista inlämningsuppgift innan sommarlovet så
har alltså praktiskt taget sommarlov nu - YEEEEEEY !!
ÄR dock ganska seg nu, började 08.30 och räknade matte i 4 h - HOPPAS att det gick bra, kändes helt okej men man vet ju aldrig - sen blev de lite mat och sen vare engelska nationella hör&läs SÅ jag slutade runt 16 - HEM och skrev klart min labbrapport som var sen och skulle in tidigare idag MEN ah,  skickade iallafall vägen nyss så ah, är klar.
HALLELUJA !
haha, nu ska fira med att ge min hungriga mage lite mat och ge mitt smutsiga hår och mitt slita jag en DUSCH.
får se vad kvällen har att erbjuda, kanske bara blir en myskväll i sägen med en film, sömn känns lockade just nu- haha, MEN vi får se ! IMR äre tenton, 10.00 måste "plugga" inför de oxå, haha ! PEACE

avslutar med en fantastiskt som ska bli soundtracket till min sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0