good mode

'
'
det går/känns bra nu :
- idag hade jag min sista lektionen i spanska ever ( hoppas iaf ) YEY
- det känns under kontroll inför nationella i matte b på fredagen
- har planerat inför barnkörlägret ikväll, kommer att bli kul  !
- har till 99% säkerhet skaffat mig en kör tills efter sommaren ( de bådar mkt gott )
- har inga lektioner imorgon, så ska åka och dansa på tenton på morgonen och sen träffa linnea rådhal, YEY !
- sen blire plugga matte och sen leda mitt första danspass ever som (riktig ) instruktör! crazynörvezz
- ska avsluta kvällen med att kirra lite saker, strukturera upp lite, dansa lite och sen en snabb springtur
- till sist blire lingongrova + kokt ägg och DH !
YES, så äre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0