GOOD WEEK

'
asså sommarlov nu, HELT galet. Har inte fattat de än faktiskt, har inte så mkt sommarlovskänsla i kroppen, men he kommer nog ;)  har haft slappa dagar den här veckan, har städat skåp, kört danspasset, träffade clara , haft minervaäventryet ( som var tråkigt ) men blev bättre när vi käkade kinabuffé till lunch den dagen ;)
idag spelade vi brännboll på dagen, klassen var mktbramktbra och sen åka jag å sugge hem å fixade oss och sen var det "minervagalan" som var trevlig tyckte jaag ! Å NU BA ÄRE SOMMARLOV !! thihti
ska käka skolavslutningsmiddag/fika med mama nu idag  på café gbg eller nått och sen är kvällen lite oplanerad men he blir å hitta på nå kuligt ! :) IMR blir å kika på studenten typ. THIHTI men sommarlov !
NU ska kika lite på solsidan å vänta på att mama ska komma, GLAD SOMMAR HÖRRU !!
fanny fick äran att pussa SNYGG-MICKE

Sugge sprang ett lopp på stadium på minervaäventyret

 

hade på mig en fin ny långklänning dagen till ära ! ( ignorera posen och biffarmarna )

blev glad över mina betyg !!

 

snygga bruds om jag får säga de själv !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0