helgEN

'

TJABA bloggen !! den här långhelgen har verkligen varit bra, har precis kännts som sommarlov, så känns knasigt att de är skola imr - jaa, tycker de verkligen känns som de är sommarlov nu alltså. för jag har haft de så sjukt bra !!
fredagen var ju den bästa sen jag vet inte när, hela dagen var verkligen fem av fem ( SOM VÄNTAT ).
började med 50års fest för min moster hela dagen med fint väder&trevligt folk, ah hade verkligen roligt ! SEN på kvällen lämnade jag den festen och for till en annan hos daniel i sörmjöle, och gaaaaaaaaaalet vad roligt vi hade de alltså. UNDERBART, haha asså det var sååååå roligt verkligen, ba härliga människor, massa dans, massa skratt å ba hur kul som helst verkligen, supermiljoner tack till alla som gjorde de så assmpassm asååw! vi höll på längee, men dagen efter de,lördag hängde jag iaf med linnet ett tag å sen åkte vi till danne och hjälpte honom å städa lite, he var lite kaoos faktiskt ! SEN hände jag lite med familjen+kusiner och sen på kvällen var jag i stan, såg en gospelkonsert, he va ba mys, å igår så chillade jag, var jag å sprang ( har hittat superspringrunda i stan )  pluggade, solade och sen var jag med fizzipizz ! JES, och NU ska jag måste jag plugga inför MATTENATIONELLA som jag har på fredag, ah panik ! VARVAT med att träna på mitt danspass som jag har första gången nu på ONSDAG, aahh - är meganervös och hoppas de går braoo. BTW - linnea rådahl är hemma nu, HALLELUJA ! haha, peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0