mitt huvud just nu

'
... matte,matte,matte,matte,matte - har provet ju MA-B nationella imorgon och har pluggat på hela dagen, men tycker det är så svårt och vill att det ska gå så bra så ah, håller verkligen tummarna att allt faller på plast när jag sitter där.  Varvade dock med att åka ner och se på balen, träffa lite folk - KUL MED BALEN, taggar - alla var så fina och piffade och uppklädda, taggar nästa år ! Nu är jag väldigt trött dock, ska se lite DH samtidigt som jag läser i matte boken, MEN ska ändå sova mkt och sen gå upp tidigt imr så att jag hinner läsa på lite och sen trycka i mig en brakfrukost så att jag har MYCKET energi !! ahh, håll tummarna för mig inför morgondagen ! GODNATT
minus de fina ärret på armen, så äre om jag får säga de själv TYP den finaste bilden på mig som någonsin tagit.
hehehe, mennej kopplingen till bilden är att det här från innan VÅRAN bal, i 9an - längesen faktiskt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0