natti

'
YES - äntligen klart med sammen !! ;)
jag är verkligen en nattmänniska, eller iallafall kvällsmänniska, är så sjukt mkt effektivare på kvällen.
började skriva vid 19, så de tog sina nästan 7 timmar men ah, inte så effetiv jobb hela tiden direkt !
nu får jag bara hoppas de går vägen, konstigt nog känns de helt okej-  håller alla tummar jag har för att de ska gå vägen! NU ska jag borsta gaddssen och somna till rösterna av los desperatos mujeres de casas.. ( yes som ni märker, klarade g på 2 av 4 delar spanska NP, hoppas jag klarar de andra oxå! ) HEHE
nattinatti

här har ni en av mina absolut bästa låtar, har lyssnar på min lugna lista idag, och har eggat den här.

FANTASTISK låt !! pöss på coldplay assåw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0