ONSDAG

VÄLDIGT BRA DAG IDAG ALLTSÅ !

- hade inga lektioner, eller jo skulle bara träna på friskvården men jag fick åka till tenton och träna på mitt danspass istället. HADE DET IKVÄLL OCH DET GICK BRA!! DOCK har jag typ aldrig varit så svettig i hela mitt liv, sjukt varmt där inne + zero kondition + att jag brände mig idag när vi stekte i parken ( 1. VARFÖR bänner jag mig så lätt, mitt pigment är mega konstigt, och ja hanna - smörjde faktikst in mig ! 2. HUR VARMT HAR DET INTE VARIT IDAG, crazyynezz, ändå nu på kvällen, så galet varmt i luften, ville bara bada hela dagen ) meeen iaf, trots att jag typ kunde vrida ur svett från min tröja så var det väldigt kul och de gick över förväntan ! Hade lite panik för kändes inte som jag kunde alla danser å det var mkt å ha i huvet men mina deltagare var snälla,hehe SÅ de gick ba bulla !
Tiden bara sprang iväg och passet gick jättefort, men de är nog för att de är så kul oxå :) många roliga danser !!
hahah, DOCK hade jag glömt träna in nån nedvarning+strechning(?) så fick köra lite impro men he funkade ! ;)
HAR nästa pass på lördag 10.00 ( tenton, marieberg - komkomkom och se när jag svettas, helt serri, typ läskigt )
OCH då kmr de bli mer folk, fler bokningar, så då ska jag vara ännu bättre än idag - MEN de här var ju första gången ever,
SÅ tror de kmr känns bättre då, lite tryggare lixom, vet vad som väntar ! :D MEN HELT GALET NAJS ALLTSÅ, är så sjukt glad för jobbet å allt :) HAPPY MILLE !
men innan passet....har jag gjort massa annat kul ! JAG TRÄFFADE MIN ÄLSKADE LINNEA FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ CA 10 MÅNADER ! yey, helt galet att hon är hemma, känns så sjukt kul att hon är tbx, å att man ba kan hänga,ses och prata när som helst ! :) VI hade de mys, vi köpte sallad ochsatte oss i parken mellan tegs&cykel-bron och stekte. Hon är ju redan brun som en pepparkaka så kände mig lite blek, men ah, fick ju somsagt färg - vilket känns kul ! hehe,MEN UNDERBART att se henne igen, vi ba pratade om massa grejsss om allt som har hänt å allt, fantastik kul att träffa henne igen!
Vi köpte B&Js glass i den nya kiosken oxå, MUMMA - fett värt ! :)
- men ah, hängde med henne på dagen och sen åkte jag hem och käkade, såg lite dh, BORDE har pluggat har inte gjort de men MA-B provet är på fredag, eh - har 2 kap kvar MEN ska kolla igenom ikväll&plugga röva imr ! (Y)
NU har jag käkat en äggmacka som mellis igen, hihi - göddas - och klockan är ju ganska mkt nu så ska borsta gaddar, dursha, kika i matteboken, se DH kanske och sova ! :)
- förstår om ni inte läser allt, he e mest ba babbel och beskrivning av min dag, kan vara
ganska ovisentligt för just dig, men kan säga några nyckelord för dagen :
crazy bra väder, sola&träffa linnea , hade mitt första danspass ever !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0