tttttorsdag

'
- litet collage jag gjorde för ett tags sen med fina klänningar från h&m.
IDAG gick vi ju på stan, trots att de typ bara vara MVG&åhlens som var öppet så hittade vi både en student + partyklänningen till linnea !! MKT KUL - hon köpte den första, längst upp till vänster, den var hur fin som helst, jag vill oxå ha den ! haha, men sen har jag sovit ( måste var nått fel somnar superduper lätt, du kanske har rätt fizz ;) ) MEN nu har jag kommit igång å skriva mitt samhällsarbete om EU iaf, måste dock göra klart de ikväll å har 2 sidor/frågor to go så de är inte klart än man ah, HE får gå!
taggar imorgon, ska på 50års fest för min moster hela dagen, kommer bli jättekul, och sen hänga med sörmjölefolket hos Danne senare på kvällen och förhoppningsvis hela natten, hehehe - ÄLSKAR att de aldrig blir mörkt länge ( eller ne, gillar de inte när man ska sova ) MEN ANNARS, man blir som så pigg ;)
haha, ne nu måste jag gå - EU kallar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0