when if you don't try

'

JOWJOW - nu är äre back 2 basic igen ! Är hemma i söris, har inte gjort så mkt alls idag eftersom det har varit tråk väder. Vinkade hejdå till mama&roland som åkte till sthlm och sen vidare till cypern, FUSK ! Sen har jag mest legat i sängen och sett serier, sen taggade jag till, när alla taggar peace taggar jag och systern SKELLEFTEÅ, med robyn, R&F och Erik Hassle !! KMR BLI ASSM DET MED ! och sen taggar jag även SUNDSVALL !! om de nu blir av men hoppas. SÅ har suttit och gjort massa saker på datorn tills nu, å nu känner jag mig redo för att tag i huset. MÅste städa och göra fint för imr får man fin folk på besök på själva midsommarafton, KOMMER bli toppen.
JUSTDE har varit borta på barnkör-läger, var JÄTTEKUL men var slut när jag kom hem, väldigt intesivt men sjuktkul!
ikväll vet jag inte vad jag sak göra, linn1 är inte hemma så får se om jag går å kikar på fotbollsmatch alldeles själv här i söris, känns inte så taggat - men har ändå inget annat för mig så får se hur jag gör.
peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0