ajdå

TJA
heldagen på iksu-spa var guld. så sjukt skönt !! träna först, agera pt till mama, hehe- sen simma/bada/solrummet å massa saker, sjukt skönt. vi var där tills åtta typ. så när jag kom hem snabbade jag mig, fixade mig för att åka till klara's kalas. men icket. hade galet otur och missade båda bussarna. såg dom från fönstert,sprang - sen gick jag in å kollade när nästa gick, då gick den precis, sprang ut, såg den fara. mkt surt. så får vänta en halvtimme till. yey. ne men ska åka 38. de kommer bli kul där borta, jag är bara lite mosig och sliten efter dagen.
MEN he blir super.
lite uttråkad och nyfixad tjej, fördriver tiden med att posera lite fint sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0