åsåvidare..

'

 

först var jag inte så taggad på lördagen, när dom flyttade Adam - men jag tror ändå att den kommer bli.

Banden är bra så jag tror att det kommer bli grymt. MIN lördag kmr se ut såhär :

1. Kände igen namnet och när jag lyssnade på deras låtar kände jag igen dom - och dom är sköna måste jag säga. Låtarna Forever Lost och Take A Chance är riktigt bra. btw - openlist

 

Näst på tur kommer bli :

Samma där, kände igen dom men måste säga att jag tycker dom här är snäppet bättre än dem över ! :)

Verkligen chill&mys med mysiga gitarrer,sköna melodier och fina röster. (hehe)

nejmen, känns som brittiskt tycker jag - men gillar dom skarpt, lite nytt favvo band nestan.

Gillar låtarna Words, Bitterswing och Turns of Seasons

 

SEN ÄR DET DAGS FÖR ADAM TENSTA och MISS LI typ samtidigt.

 

 

vill hinna se lite adam tensta - kommer ändå bli lite ballt ! SÅ ska se några med honom men sen även MISS LI.

Hon taggar jag lite mer, bara för att jag har lyssnat på henne mer och kan fler låtar.

SÅ tror att båda kommer bli mycketbraoooo. SÅ TAGGA LÖRDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0