asdfghj

-
HEJSAN. nu ligger jag i soffan och är trött. jag och mama har kollat på resor hela kvällen, får se om det blir något i sommar, hooooppas verkligen men tror inte de :(. FRISKVÅRDSprovet idag gick ganska bra, men de var jobbigt, de var så öppna frågor så man var typ tvugen att skriva allt man kunde, vilket var jobbigt. sabbade de på sista frågan, hade glömt bort ! MENMEN, skönt att ha det bort gjort ! nu ligger jag å kollar på frisörpriser i sthlm, vill permanenta mig men he e så dyrt. dont like it ! men oj, snart är det helg igen, har sovmorgon till 11 imr !! yeey.
BTW - man kmr ju måste åka till trästock ändå iår, även fast jag egentligen verkligen inte vill.
Sahara hotnights jöööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0