bababaaaaa

HOLAW
just nu ligger jag i sängen och fryser om fötterna. förstår inte varför, har legat här ganska länge men ändå är jag ice-cold om fossingarna. lite knasigt faktiskt. jag har haft en lugnt och mysig förmiddag och tänker ta en lite intensivare eftermiddag. skolan va megachill 2day, och sen har jag mest legat här och sett både PLL & GLEE.
glee va himla mysigt måste jag säga- i like it. men nu ska jag snart ta bussen hem till söris och ska fixa lite saker.
ska lära mig ett dj-program på datorn som jag har fått av linn, så måste förstå mig på hur det fungerar, + kirra ner massa musik + plugga matte&friskvård. det är ambitionen, sen får vi se hur de blir de med! hehe
har fått för mig att jag ska träffa den här bruden ikväll  oxå, vet inte om det stämmer, men får se hur de blir ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0