bara onödigt och väldigt töntigt klagade var bara tvungen att skriva av mig.

'
'
'
läs/dömm inte - okej

ikväll har jag även hunnit med att bli sjukt irriterad och upprörd, skrikit och gråtit. igen. på den sistnämnda iaf. pinsamt!
jag har verkligen inte långt till tårarna och hatar att de är så nära när jag blir irriterad. hatar de. fett mesigt. men en tönt är jag, gråter för att de gick dåligt i skolan, verkligen inte okej. shit, vilket tönt jag är. skulle inte gråtit om de gick såhär och jag förtjänade de, fine lixom, men hatar verkligen känslan när jag tror att de är på ett sätt, och sen så, nähä, oj de var tydligen inte alls så.. hatar när de är orättvist, tycker verkligen de inte stämmer !! var sjukt nöjd med den å allt å sen ba nähä - du är sämst ! hahaha, men ledsen -> arg -> jätteirriterad, de känslorna hänger ihop hos mig. först blir jag arg, sen blir jag ledsen och sen bygger jag upp värsta irritationen och blir världens bitch. men jag gillar och är ganska bra på de, att diskutera och argumentera för nått som jag verkligen tycker. så kmr inge ge mig. hehe, nejmen jag förstår verkligen inte vad som hände, så måste reda ut de. nej, tokigt. men de är ganska konstigt, förutom de här har de gått jättebra i skolan, just med alla prov och saker vi har gjort på slutet, fick tbx samhällen nyss som gick jättebra, men de är jag inte ens glad för, bara för att de gick dåligt på de svenskan. man räknar bara och tänker på det som har gått dåligt,inte de som gått bra. även fast svenskan inte har någon större betydelse på mitt betyg, och om jag hade fått dåligt på samhällsen så skulle de vara kört, så bryr jag mig ännu mer som de andra. konstigt. men de är bara för att jag känner mig "lurad" typ. asså feedbacken stämmer inte in med uppgiften, åh ah tycker bara de inte stämmer- så måste fråga och kolla upp hur hon verkligen bedömde, för att jag ska kunna förstå. om hon då förklarar och pointerar på de jag har gjort fel och verkligen visar att jag verkligen förtjänar de betyg jag fick så fine, då är de lugnt. men just nu känns de bara fel.
oj, va långt. men ah. damn jag säger såhär : fuck this shit, I'm going to narnia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0