HAIRCUTNEXTUP

'
IDAG var jag och beställde klipp-tid !!
vad ska jag göra då? ledtråd : det kommer bli kortare&lockigare.
ojes, jag ska permanenta det ! och såklart toppa de och ta bort alla klyva hårtoppar, så jao, eftersom det kmr dra ihop sig när det bli lockigt plus klippa så kommer det nog bli ganska kort MEN de kmr bli grymt ändå !
ÄR taggad, har inte klippt mig förrän innan förra sommaren (?) ah, jo de stämmer. och hos i frisör gjorde jag det sist förra vintern, då jag klippte det kort. SÅ det ska bli najs. KUL att permanenta igen, blir det lite lockigt och lite volym och liv i de igen. Så sjukt SKÖNT att ha permanent (om det blir bra,är vääldigt orolig) för det sköter verkligen sig själv och blir typ alltid fint ! SÅ millemy taggar !! :)  har tid torsdag på påsklovet ! då kmr det svida i börsen... MENMEN. AH, så blir kul. TAGGAR !
så här vill jag att det ska bli ! (efter ett tag när de växt ut lite)
haha, fett TUFF bild iknow, den är från 8an kanske, men ah, där hade jag fint hår tycker jag.
Ser ganska naturligt vågigt och lockigt med fall typ. SÅ hoppas det blir såhär på ett ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0